reklama

Byť či nebyť... kúpeľným pacientom?!

... alebo 18-tka v kúpeľoch! (úryvok z retrospektívnej autobiografie) Kostička sa pekne zrástla – vyjavil RTG snímok pri poslednej kontrole... Každodenný prísun šumivého vápnika zjavne priniesol dlhoočakávaný efekt. Vraj „už len“ rozchodiť... A vzápätí pálčivá otázka : „Nechcete ísť do kúpeľov?“ Hmm...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vzhľadom k tomu, že tento all inclusive pobyt som už v minulosti absolvovala, toho času čoby čerstvá držiteľka titulu „miss plnoletá“, upadám do vážnej dilemy...

Kúpele... Slovo vynárajúce záplavu spomienok... K ako kolektív... Nič proti spoznávaniu nových ľudí... Lenže, nie je kolektív ako kolektív, čo som hneď po prvom dni jasne pochopila.

Ja a zväz dôchodcov... Jedáleň pripomínala mítingovú miestnosť bližšie nešpecifikovanej politickej strany... Niet divu, že chuť do jedla u mňa výrazne stagnovala, na základe čoho mi boli od babky – spolustravníčky vnucované myšlienky typu „Dievča, vy ste anorektička! Vy zle dopadnete!“ Po každodennom vymývaní mozgu o mojej diagnóze, ktorú mi nekompromisne stanovila babka po mojej pravici, som musela čeliť ešte aj sústavným pokusom o flirtovanie, ktorých sa na mne dopúšťal cca 75 ročný pánko sediaci rovno oproti mne – čo považoval za skvelú príležitosť na udržanie očného kontaktu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večery som trávila poctivo na izbe pri TV prijímači o dvoch staniciach... Vzhľadom nato, že programová štruktúra týchto dvoch staníc netrhala píplmetre, nedochádzalo u mňa k štandardným reakciám ako zvyčajne, keď je telka prehlušovaná externým zdrojom zvuku... Čo bolo v tomto prípade dosť často... Keďže vedenie kúpeľov bolo natoľko empatické k majoritnej väčšine svojich hostí, zriadilo im niekoľkokrát týždenne ľudovú zábavu priamo pod oknami môjho apartmánu... Ja, čoby 18 ročný čistokrvný meštiak, som sa teda chtiac-nechtiac vyrovnala s krutou realitou... Neexistujú diskotéky... Existujú len zábavy... Neexistujú DJ-ovia... Existuje len živá hudba v podaní miestneho husľového mága Jožkabáčiho... prosto ľudovky s nezabudnuteľným hlasovým prejavom sólistky Aničky v pôsobivom kroji. Neexistujú -násťroční... Existujú len –dsaťroční... na ktorých treba, pri všetkej úcte, kričať! V tejto realite som žila bezmála mesiac...

Hmmm... takže ísť či neísť? :D


Miroslava Hutlasová

Miroslava Hutlasová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

© 1985, all rights reserved Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSENTIMENTY (pre citlivé duše)SARKAZMY (pre mojich ľudí :)TAKÉ MOJE

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu